Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/804
Title: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринку
Authors: Світлищева С. М.
Keywords: маркетингова стратегія
глобалізація
планування
ефективність маркетингової стратегії
SWOT-аналіз
конкурентне середовище
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Світлищева С. М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринку / С. М. Світлищева // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 71 - 74
Abstract: Проаналізовано основні проблеми розвитку стратегії маркетингу під час здійснення підприємством зовнішньоекономічної діяльності; обґрунтовано ефективні шляхи формування стратегії розвитку підприємства на зовнішньому ринку; наведено пропозиції оптимізації товарного портфеля підприємства.
In the article the main problems of marketing strategies in the implementation of foreign economic activity have been analyzed, the effective ways of creating a development strategy on the foreign market have been substantiated, the proposals of optimization company commodity portfolio have been shown.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/804
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.