Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/804
Назва: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринку
Автори: Світлищева С. М.
Теми: маркетингова стратегія
глобалізація
планування
ефективність маркетингової стратегії
SWOT-аналіз
конкурентне середовище
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Світлищева С. М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринку / С. М. Світлищева // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 71 - 74
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні проблеми розвитку стратегії маркетингу під час здійснення підприємством зовнішньоекономічної діяльності; обґрунтовано ефективні шляхи формування стратегії розвитку підприємства на зовнішньому ринку; наведено пропозиції оптимізації товарного портфеля підприємства.
In the article the main problems of marketing strategies in the implementation of foreign economic activity have been analyzed, the effective ways of creating a development strategy on the foreign market have been substantiated, the proposals of optimization company commodity portfolio have been shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/804
Розташовується у зібраннях:№3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.