Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8088
Title: ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Authors: Шинкаренко А. Д.
Keywords: збут
продукція
управління збутом
підприємство
прибуток
споживач
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шинкаренко А. Д. ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ / А. Д.Шинкаренко // Управління розвитком. - 2014. - №9. - С. 127-129
Abstract: Розглянуто поняття збуту продукції, описано його роль у діяльності виробничого підприємства. Визначено особливості збуту продукції, шляхи його вдосконалення та розвитку.
Рассмотрено понятие сбыта продукции, описана его роль в деятельности производственного предприятия. Определены особенности сбыта продукции, пути его совершенствования и развития.
The article reviews the concept of product marketing, describes its role in the production plant operations. The features of the marketing of products, ways of its improvement and development are identified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8088
Appears in Collections:№ 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.