Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8115
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Курса Р. В.
Теми: збут
збутова діяльність
маркетинг
логістика
організаційна структура управління
функції управління
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Курса Р. В. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / Р. В. Курса // Управління розвитком. - 2014. - №9. - С. 143-146
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетинговий і логістичний підходи стосовно організації процесу збуту на підприємстві. Визначено функції і завдання, пов'язані зі збутом виготовленої продукції у відділі маркетингу і логістики.
Рассмотрены маркетинговый и логистический подходы к организации процесса сбыта на предприятии. Определены функции и задачи, связанные со сбытом произведенной продукции в отделе маркетинга и логистики.
Marketing and logistics approaches to the process of selling at an enterprise are considered. Marketing and logistics department functions and tasks related to selling products are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8115
Розташовується у зібраннях:№ 9-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курса Р.В. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf408,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.