Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8134
Назва: La gestion de processus d'amelioration du systeme GRC (GESTION DE LA RELATION CLIENT) d'entreprise et l'optimisation de l'algorithme de recherche des donnees
Інші назви: Исследование процесса усовершенствования корпоративной системы GRC (GESTION DE LA RELATION CLIENT) предприятия и оптимизация алгоритма поиска данных.
Дослідження процесу удосконалення корпоративної системи GRC (GESTION DE LA RELATION CLIENT) підприємства та оптимізація алгоритму пошуку даних.
Автори: Kudinov M.
Кудинов Н.
Кудінов М.
Теми: commerce électronique (e-commerce)
gestion de projets
Apache Solr
système de recommandation
CRM
MailSolution
электронная коммерция (электронная коммерция)
управление проектами
Apache Solr
система рекомендаций
CRM
MailSolution
електронна комерція (електронна комерція)
управління проектами
Apache Solr
система рекомендацій
CRM
MailSolution
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Kudinov M. La gestion de processus d'amelioration du systeme GRC (GESTION DE LA RELATION CLIENT) d'entreprise et l'optimisation de l'algorithme de recherche des donnees / Mykyta Kudinov // Збірник наукових праць студентів Франко-української програми підготовки магістрів МБА «Бізнес-інформатика», 2012 – 2014. – 2014. - С. 53-60.
Короткий огляд (реферат): Cet article présente les résultats de deux projets qui ont été effectués au sein de l’entreprise Lamudi GmbH. La première partie décrit l'utilisation du logiciel MailSolution et l’automatisation obtenue en utilisant l'API XML, dans le but de diminuer la quantité de travail manuel. La deuxième partie décrit le statuquo de Stack de la technologie existante utilisé pour la recherche à travers la base de données et montre la solution pour les tests de logique du moteur de recommandation qui pourrait être utilisé après le test mis en œuvre.
В данной статье представлены результаты двух проектов, которые были проведены в рамках компании Lamudi GmbH. Первая часть описывает использование программного обеспечения и автоматизации MailSolution полученной с использованием XML API, для того, чтобы уменьшить количество ручного труда. Вторая часть описывает статус-кво существующего стека технологий, используемого для поиска в базе данных и показывает решение для логического тестирования рекомендаций для двигателя, которые можно использовать после выполненных испытаний.
В даній статті представлені результати двох проектів, які були проведені в рамках компанії Lamudi GmbH. Перша частина описує використання програмного забезпечення та автоматизації MailSolution отриманої з використанням XML API, для того, щоб зменшити кількість ручної праці. Друга частина описує статус-кво існуючого стека технологій, використовуваного для пошуку в базі даних і показує рішення для логічного тестування рекомендацій для двигуна, які можна використовувати після виконаних випробувань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8134
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Никита Кудинов.pdf612,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.