Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8146
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБакатова І. О.-
dc.date.accessioned2014-12-22T07:38:22Z-
dc.date.available2014-12-22T07:38:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБакатова І.О. Формування маркетингової стратегії промислових підприємств України на основі диверсифікації збутових каналів / І.О. Бакатова // Управління розвитком. - 2014. - №12. - С. 3 - 4en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8146-
dc.description.abstractДосліджено механізм формування маркетингової стратегії промислових підприємств України на основі диверсифікації збутових каналів. Відокремлено основні проблеми диверсифікації збутових каналів промислових підприємств України. Запропоновано послідовну схему вибору маркетингової стратегії на основі диверсифікації збутових каналів.en_US
dc.description.abstractИсследован механизм формирования маркетинговой стратегии промышленных предприятий Украины на основе диверсификации сбытовых каналов. Выделены основные проблемы диверсификации сбытовых каналов промышленных предприятий Украины. Предло¬жена последовательная схема выбора маркетинговой стратегии на основе диверсификации сбытовых каналов.en_US
dc.description.abstractThe mechanism of formation of marketing strategy of industrial enterprises of Ukraine on the basis of diversification of marketing channels is investigated. The main problems of diversification of marketing channels of industrial enterprises of Ukraine are identified. A consecutive scheme for choosing a marketing strategy is offered on the basis of diversification of marketing channels.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectдиверсифікація збутових каналівen_US
dc.subjectміжнародний ринокen_US
dc.subjectмаркетингові витратиen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЗБУТОВИХ КАНАЛІВen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8(477)en_US
Располагается в коллекциях:№ 12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бакатова.doc2,75 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.