Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8146
Title: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЗБУТОВИХ КАНАЛІВ
Authors: Бакатова І. О.
Keywords: маркетингова діяльність підприємства
маркетингова стратегія
диверсифікація збутових каналів
міжнародний ринок
маркетингові витрати
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Бакатова І.О. Формування маркетингової стратегії промислових підприємств України на основі диверсифікації збутових каналів / І.О. Бакатова // Управління розвитком. - 2014. - №12. - С. 3 - 4
Abstract: Досліджено механізм формування маркетингової стратегії промислових підприємств України на основі диверсифікації збутових каналів. Відокремлено основні проблеми диверсифікації збутових каналів промислових підприємств України. Запропоновано послідовну схему вибору маркетингової стратегії на основі диверсифікації збутових каналів.
Исследован механизм формирования маркетинговой стратегии промышленных предприятий Украины на основе диверсификации сбытовых каналов. Выделены основные проблемы диверсификации сбытовых каналов промышленных предприятий Украины. Предло¬жена последовательная схема выбора маркетинговой стратегии на основе диверсификации сбытовых каналов.
The mechanism of formation of marketing strategy of industrial enterprises of Ukraine on the basis of diversification of marketing channels is investigated. The main problems of diversification of marketing channels of industrial enterprises of Ukraine are identified. A consecutive scheme for choosing a marketing strategy is offered on the basis of diversification of marketing channels.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8146
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бакатова.doc2,75 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.