Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8253
Назва: ПРО ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АДРЕСАТА В РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ
Автори: Дугінова І. О.
Теми: реклама
засоби активізації розумової діяльності адресата
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Дугінова І.О. Про засоби активізації розумової діяльності адресата в рекламному тексті / І.О. Дугінова // Управління розвитком. - 2014. - №12. - С. 109 - 112
Короткий огляд (реферат): Розглянуто фактори, що тісно пов'язані з окремими науковими дисциплінами, які допомагають рекламному зверненню набути ефективності та впливовості, викликати інтерес до рекламованого об'єкта у споживача.
Рассмотрены факторы, тесно связанные с отдельными научными дисциплинами, которые помогают рекламному обращению приобрести эффективность и влиятельность, вызвать интерес к рекламному объекту у потребителя.
The article covers the factors, closely associated with certain scientific disciplines, which help the advertisement compellation to gain effectiveness and influence, arouse consumer's interest in the advertisement's object.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8253
Розташовується у зібраннях:№ 12-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дугінова.pdf263,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.