Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8353
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Лісіцин Д. К.
Теми: збутова діяльність
процес
управління
логістика
комплекс дій
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Лісіцин Д. К. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / Д. К. Лісіцин // Управління розвитком. - 2014. - №8. - С. 143-145
Короткий огляд (реферат): Розглянуто понятійний апарат збутової діяльності, проаналізовано думки різних вчених та узагальнено поняття збутової діяльності
Рассмотрен понятийный аппарат сбытовой деятельности, проанализированы мнения различных учених и усовершенствовано понятие сбытовой деятельности
The conceptual apparatus of marketing activities was considered, views of different scholars were analyzed and the concept of marketing activity was generalized
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8353
Розташовується у зібраннях:№ 8



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.