Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8362
Title: СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗА ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ТОВАРУ
Authors: Аніщенко Ю. І.
Keywords: товар
позиціонування
стратегія
стратегії позиціонування
характеристика товару
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Аніщенко Ю. І. СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗА ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ТОВАРУ / Ю.І. Аніщенко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 6-8
Abstract: Проаналізовано та визначено сутність поняття "позиціонування". Подано класифікацію стратегій позиціонування продукції на основі характеристик товару, а також зазначено найпоширеніші помилки позиціонування.
Проанализирована и определена сущность понятия "позиционирование". Представлена классификация стратегий позиционирования продукции на основе характеристик товара, а также указаны самые распространенные ошибки позиционирования.
The essence of the concept of positioning has been analyzed and defined. The classification of the product positioning strategies based on the characteristics of goods and the most common positioning mistakes are given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8362
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.