Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8383
Title: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ
Authors: Кашкіна Ю. Є.
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетингова політика комунікацій
маркетинговий бюджет
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кашкіна Ю. Є. СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ / Ю. Є. Кашкіна // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 27-30
Abstract: Розглянуто значення маркетингової комунікаційної політики для підприємства. Подано визначення маркетингової політики комунікацій і маркетингових комунікацій. Розглянуто алгоритм планування комплексу маркетингових комунікацій. Розглянуто методи розрахунку маркетингового бюджету.
Рассмотрено значение маркетинговой коммуникационной политики для предприятия. Даны определения маркетинговой политики коммуникаций и маркетинговых коммуникаций. Рассмотрен алгоритм планирования комплекса маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены методы расчета маркетингового бюджета.
The importance of marketing communications policy for an enterprise have been researched. Definitions of marketing communications policy and marketing communications have been given. An algorithm for scheduling a set of marketing communications has been studied. The methods of calculation of the marketing budget have been described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8383
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.