Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8412
Title: СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Лазаренко К. А.
Keywords: сегментація ринку
макросегментація
мікросегментація
методи сегментації
рівні сегментації
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Лазаренко К. А. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / К. А. Лазаренко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 38-40
Abstract: Розглянуто актуальність сегментування ринку для сучасних підприємств. Наведено визначення сегментування. Проаналізовано переваги та недоліки сучасних визначень та методів сегментування. Розглянуто рівні сегментації. Визначено критерії сегментації. Виділено найточніший та ефективніший метод сегментування.
Рассмотрена актуальность сегментации рынка для предприятия. Дано определение сегментации. Проанализированы преимущества и недостатки современных определений и методов сегментации. Рассмотрены уровни сегментации. Определены критерии сегментации. Выделен самый точный и эффективный метод сегментации.
The topicality of market segmentation for enterprises has been considered. A definition of market segmentation has been given. The advantages and disadvantages of modern definitions and methods of segmentation have been analyzed. The levels of segmentation have been reviewed. The criteria of market segmentation have been determined. The most accurate and effective method of segmentation has been picked out.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8412
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.