Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8424
Title: МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР УСПЕШНОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ
Authors: Марченко Е. Ю.
Keywords: маркетинг
маркетинговые стратегии
маркетинговая политика
маркетинг-микс
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Марченко Е. Ю. МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР УСПЕШНОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ / Е. Ю. Марченко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 42-44
Abstract: Раскрыта актуальность разработки и реализации маркетинговой политики на предприятии. Рассмотрены составляющие маркетинговой политики. Приведены примеры успешной реализации маркетинговой политики зарубежными и отечественными предприятиями.
Розкрито актуальність розробки та реалізації маркетингової політики на підприємстві. Розглянуто складові маркетингової політики. Наведено приклади успішної реалізації маркетингової політики зарубіжними і вітчизняними підприємствами.
The relevance of developing and implementing the marketing policy at an enterprise has been described. The components of the marketing policy have been analyzed. Examples of successful implementation of the marketing policy at foreign and domestic enterprises have been supplied.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8424
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.