Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8439
Назва: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: Нгуен Т. Л.
Теми: маркетинговые коммуникации
реклама
паблик-рилейшинз
личные продажи
стимулирование продаж
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Нгуен Т. Л. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ / Т. Л. Нгуен // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 44-46
Короткий огляд (реферат): Исследована роль маркетинговых коммуникаций в деятельности предприятия на основе изучения научных трудов ученых-экономистов и практического опыта функционирования предприятий.
Досліджено роль маркетингових комунікацій у діяльності підприємства на основі вивчення наукових праць вчених-економістів і практичного досвіду функціонування підприємств.
The role of marketing communications in the enterprise activity has been researched based on the study of scientific works of economists and practical experience of enterprises functioning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8439
Розташовується у зібраннях:№ 15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.