Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8543
Назва: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Автори: Коцко О. І.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
ринок
умови господарювання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Коцко О. І. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ / О. І. Коцко // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 47-48
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингову діяльність як найважливішу функцію підприємниц¬т¬ва, що повинна забезпечувати стійке, конкурентоспроможне функціонування і розвиток того чи ін¬шого суб'єкта на ринку товарів і послуг з урахуванням стану як внутрішнього, так і зовнішньо¬го середовища.
Рассмотрена маркeтингoвая дeятельнoсть как важнeйшая функция прeд¬при¬нимательства, которая дoлжна oбeспечивать устoйчивoe, кoнкурeнтоспособное функциони¬рование и развитие того или иного субъекта на рынке товаров и услуг с учетом сoстoяния как внутреннeй, так и внешней среды
Marketing activities have been studied as the most important function of business which should provide sustainable, competitive functioning and development of an entity in the market of goods and services, taking into account the condition of both the internal and external environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8543
Розташовується у зібраннях:№ 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коцко О. І. Маркетингова діяльність в умовах сучасного ринку.pdf233,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.