Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8562
Название: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Львовська М. М.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
цільові дослідження
ринкові дослідження
моніторинг ринку
маркетингова інформаційна система
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Львовська М. М. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / М. М. Львовська // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 54-56
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто значення маркетингових досліджень як ефективного інструмента управління сучасним підприємством. Наведено аналіз методів, процесу та порядку проведення досліджень. Обґрунтовано створення інформаційного середовища та інформаційної маркетингової системи.
Рассмотрено значение маркетинговых исследований как эффективного инструмента управления современным предприятием. Приведен краткий анализ методов, процесса и порядка проведения исследований. Обосновано создание информационной среды и информационной маркетинговой системы
The article discusses the importance of marketing research as an effective tool for the modern enterprise management. Analysis of the methods, processes and procedures for research is given. The creation of the information environment and information marketing system is substantiated
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8562
Располагается в коллекциях:№ 13



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.