Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8562
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛьвовська М. М.-
dc.date.accessioned2015-03-02T08:57:29Z-
dc.date.available2015-03-02T08:57:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛьвовська М. М. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / М. М. Львовська // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 54-56en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8562-
dc.description.abstractРозглянуто значення маркетингових досліджень як ефективного інструмента управління сучасним підприємством. Наведено аналіз методів, процесу та порядку проведення досліджень. Обґрунтовано створення інформаційного середовища та інформаційної маркетингової системи.en_US
dc.description.abstractРассмотрено значение маркетинговых исследований как эффективного инструмента управления современным предприятием. Приведен краткий анализ методов, процесса и порядка проведения исследований. Обосновано создание информационной среды и информационной маркетинговой системыen_US
dc.description.abstractThe article discusses the importance of marketing research as an effective tool for the modern enterprise management. Analysis of the methods, processes and procedures for research is given. The creation of the information environment and information marketing system is substantiateden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectцільові дослідженняen_US
dc.subjectринкові дослідженняen_US
dc.subjectмоніторинг ринкуen_US
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаen_US
dc.titleРОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8en_US
Располагается в коллекциях:№ 13-2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.