Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8562
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Львовська М. М.
Keywords: маркетингові дослідження
цільові дослідження
ринкові дослідження
моніторинг ринку
маркетингова інформаційна система
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Львовська М. М. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / М. М. Львовська // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 54-56
Abstract: Розглянуто значення маркетингових досліджень як ефективного інструмента управління сучасним підприємством. Наведено аналіз методів, процесу та порядку проведення досліджень. Обґрунтовано створення інформаційного середовища та інформаційної маркетингової системи.
Рассмотрено значение маркетинговых исследований как эффективного инструмента управления современным предприятием. Приведен краткий анализ методов, процесса и порядка проведения исследований. Обосновано создание информационной среды и информационной маркетинговой системы
The article discusses the importance of marketing research as an effective tool for the modern enterprise management. Analysis of the methods, processes and procedures for research is given. The creation of the information environment and information marketing system is substantiated
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8562
Appears in Collections:№ 13-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.