Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8774
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОсикова А. М.-
dc.date.accessioned2015-03-12T09:08:00Z-
dc.date.available2015-03-12T09:08:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОсикова А. М. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / А. М. Осикова // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 71-74en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8774-
dc.description.abstractВиокремлено основні принципи та особливості інноваційного маркетингу. Роз¬глянуто технології інноваційного маркетингу за його складовими та напрями його практичного використання.en_US
dc.description.abstractВыделены основные принципы и особенности инновационного маркетинга. Рассмотрены технологии инновационного маркетинга по его составляющим и направления его практического использования.en_US
dc.description.abstractThe basic principles and features of innovative marketing have been identified. The tech¬nologies of innovative marketing by its components and the areas of its practical use have been considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectінноваційний маркетинг (ІМ)en_US
dc.subjectпринципи ІМen_US
dc.subjectтехнологія ІМen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.titleІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.589:001.895en_US
Располагается в коллекциях:№ 13



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.