Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8774
Назва: ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Осикова А. М.
Теми: інноваційний маркетинг (ІМ)
принципи ІМ
технологія ІМ
комплекс маркетингу
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Осикова А. М. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / А. М. Осикова // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 71-74
Короткий огляд (реферат): Виокремлено основні принципи та особливості інноваційного маркетингу. Роз¬глянуто технології інноваційного маркетингу за його складовими та напрями його практичного використання.
Выделены основные принципы и особенности инновационного маркетинга. Рассмотрены технологии инновационного маркетинга по его составляющим и направления его практического использования.
The basic principles and features of innovative marketing have been identified. The tech¬nologies of innovative marketing by its components and the areas of its practical use have been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8774
Розташовується у зібраннях:№ 13



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.