Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8869
Title: ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГА НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Authors: Шевченко К. О.
Keywords: комплекс маркетингу
цільові сегменти
маркетингова стратегія
система збуту
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шевченко К. О. ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГА НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ / К. О. Шевченко // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 83-84
Abstract: Розглянуто проблеми управління маркетинговою системою на промислових підприємствах. Доведено, що з одного боку, більшість з цих проблем так чи інакше пов'язані з галузевими особ¬ливостями і специфікою конкретних виробничих процесів, а з іншого боку – із загаль¬ною економіч¬ною ситуацією, яка формує "зовнішнє середовище", в якому підприємства змушені працювати.
Рассмотрены проблемы управления маркетинговой системой на промышленных предприятиях. Доказано, что с одной стороны, большинство из этих проблем так или иначе связаны с отраслевыми особенностями и спецификой конкретных производственных процессов, а с другой стороны – с экономической ситуацией, которая формирует "внешнюю среду", в которой предприятия вынуждены работать.
The article discusses the problems of marketing management at industrial enterprises. On the one hand, most of these problems are proved to be somehow related to industry-specific features and characteristics of production processes, and on the other hand to the economic situation, which forms the "external environment" in which businesses are forced to work.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8869
Appears in Collections:№ 13



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.