Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9098
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМірзабекян О. І.-
dc.contributor.authorМирзабекян А. И.-
dc.contributor.authorMyrzabekyan O. I.-
dc.date.accessioned2015-03-27T08:23:31Z-
dc.date.available2015-03-27T08:23:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМірзабекян О.І. Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства на зовнішніх ринках: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / О.І. Мірзабекян. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9098-
dc.description.abstractВ роботі було досліджено теоретичні аспекти та запропоновано методичний підхід щодо оцінки та підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства на зовнішніх ринках. Об'єктом дослідження є процес експортної діяльності ПАТ «Завод «Південькабель». Предметом дослідження є теоретичні основи та методичні засади управління конкурентоспроможністю продукції підприємства на зовнішніх ринках.en_US
dc.description.abstractВ работе было исследованы теоретические аспекты и предложен методический подход к оценке и повышению уровня конкурентоспособности продукции предприятия на внешних рынках. Объектом исследования является процесс экспортной деятельности ПАТ «Завод «Южкабель». Предметом исследования выступают теоретические основы и методические наработки управления конкурентоспособностью продукции предприятия на внешних рынках.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects were studied and methodological approach to estimation and increasing of company’s product competitiveness on international markets was evaluated. The object of the scientific research is the process of export activities of enterprise Plant «Pivdencabel». The subject of this survey is theoretical basics and methodological approaches of company’s product competitiveness management on international markets.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectзовнішні ринкиen_US
dc.subjectекспортна діяльністьen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectконкурентоспособность продукцииen_US
dc.subjectвнешние рынкиen_US
dc.subjectэкспортная деятельностьen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectproduct competitivenessen_US
dc.subjectinternational marketsen_US
dc.subjectexport activitiesen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю продукції підприємства на зовнішніх ринкахen_US
dc.title.alternativeУправление конкурентоспособностью продукции предприятия на внешних рынкахen_US
dc.title.alternativeCompany’s product competitiveness management on international marketsen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.