Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9258
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВионг Т. Т.-
dc.contributor.authorВыонг Т. Т.-
dc.contributor.authorVyong T. T.-
dc.date.accessioned2015-04-01T10:57:56Z-
dc.date.available2015-04-01T10:57:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВионг Тхі Тхань Хуєн. Методи стимулювання збуту в міжнародній маркетинговій діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Вионг Тхі Тхань Хуєн. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9258-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти стимулювання збуту, та його основні інструменти, узагальнено методи стимулювання збуту в міжнародній маркетинговій діяльності підприємства, проведено комплексний аналіз діяльності ДП «Завод хімічних реактивів», розроблено комплекс заходів щодо стимулювання збуту продукції ДП «Завод хімічних реактивів» на зовнішньому ринку.en_US
dc.description.abstractИсследовано теоретические аспекты стимулирования сбыта, и его основные инструменты, обобщены методы стимулирования сбыта в международной маркетинговой деятельности предприятия, проведен комплексный анализ деятельности ГП «Завод химических реактивов», разработан комплекс мероприятий по стимулированию сбыта продукции ГП «Завод химических реактивов» на внешнем рынке.en_US
dc.description.abstractStudied theoretical aspects of sales promotion, and basic tools are summarized methods of sales promotion in the international marketing of the company, a comprehensive analysis of the activities of the State Plant for Chemical Reagents, developed a set of measures to encourage the marketing of products State Plant for Chemical Reagents in the foreign market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectметоди стимулювання збутуen_US
dc.subjectпрограма стимулювання збутуen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectефективність стимулювання збутуen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectстимулирование сбытаen_US
dc.subjectметоды стимулирования сбытаen_US
dc.subjectпрограмма стимулирования сбытаen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьen_US
dc.subjectэффективность стимулирования сбытаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectmethods of sales promotionen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.subjectsales promotion effectivenessen_US
dc.titleМетоди стимулювання збуту в міжнародній маркетинговій діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeМетоды стимулирования сбыта в международной маркетинговой деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeMethods of sales promotion in the international marketing of the companyen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вионг Тхі Тхань Хуєн.pdf145,12 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.