Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9258
Title: Методи стимулювання збуту в міжнародній маркетинговій діяльності підприємства
Other Titles: Методы стимулирования сбыта в международной маркетинговой деятельности предприятия
Methods of sales promotion in the international marketing of the company
Authors: Вионг Т. Т.
Выонг Т. Т.
Vyong T. T.
Keywords: стимулювання збуту
збут
методи стимулювання збуту
програма стимулювання збуту
міжнародний маркетинг
зовнішньоекономічна діяльність
ефективність стимулювання збуту
сбыт
стимулирование сбыта
методы стимулирования сбыта
программа стимулирования сбыта
международный маркетинг
внешнеэкономическая деятельность
эффективность стимулирования сбыта
marketing
sales promotion
methods of sales promotion
international marketing
trade
sales promotion effectiveness
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Вионг Тхі Тхань Хуєн. Методи стимулювання збуту в міжнародній маркетинговій діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Вионг Тхі Тхань Хуєн. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: Досліджено теоретичні аспекти стимулювання збуту, та його основні інструменти, узагальнено методи стимулювання збуту в міжнародній маркетинговій діяльності підприємства, проведено комплексний аналіз діяльності ДП «Завод хімічних реактивів», розроблено комплекс заходів щодо стимулювання збуту продукції ДП «Завод хімічних реактивів» на зовнішньому ринку.
Исследовано теоретические аспекты стимулирования сбыта, и его основные инструменты, обобщены методы стимулирования сбыта в международной маркетинговой деятельности предприятия, проведен комплексный анализ деятельности ГП «Завод химических реактивов», разработан комплекс мероприятий по стимулированию сбыта продукции ГП «Завод химических реактивов» на внешнем рынке.
Studied theoretical aspects of sales promotion, and basic tools are summarized methods of sales promotion in the international marketing of the company, a comprehensive analysis of the activities of the State Plant for Chemical Reagents, developed a set of measures to encourage the marketing of products State Plant for Chemical Reagents in the foreign market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9258
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вионг Тхі Тхань Хуєн.pdf145,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.