Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9438
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛадиченко Л. С.-
dc.date.accessioned2015-04-16T07:39:39Z-
dc.date.available2015-04-16T07:39:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛадиченко Л.С. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Л.С. Ладиченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9438-
dc.description.abstractУ дипломній роботі досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників та показники оцінки діяльності. Висвітлені підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку.en_US
dc.description.abstractВ дипломной работе исследован процесс формирования стратегии сбыта промышленного предприятия, определены особенности выбора прямого или косвенного канала сбыта, конкретных посредников и показатели оценки деятельности. Освещены подходы к формированию ширины канала распределения предприятия, учитывая цели его деятельности на рынке.en_US
dc.description.abstractProcess of sale strategy forming of industrial enterprise was researched. The features of choice of direct or mediated sale channel, concrete mediators and indexes of activity estimation, are certain. Approaches to forming of distribution channel width of enterprise from the aims its activity at the market were considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectзбутова стратегіяen_US
dc.subjectканал збутуen_US
dc.subjectмаркетингові системиen_US
dc.subjectстратегія охоплення ринкуen_US
dc.subjectуправління каналами збутуen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectсбытовая стратегияen_US
dc.subjectканал сбытаen_US
dc.subjectмаркетинговые системыen_US
dc.subjectстратегия охвата рынкаen_US
dc.subjectуправление каналами сбытаen_US
dc.subjectsaleen_US
dc.subjectsale strategyen_US
dc.subjectchannel of saleen_US
dc.subjectmarketing’s systemsen_US
dc.subjectstrategy of scope of marketen_US
dc.subjectmanagement of sale ductingen_US
dc.titleФормування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємстваen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.