Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9438
Title: Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства
Authors: Ладиченко Л. С.
Keywords: збут
збутова стратегія
канал збуту
маркетингові системи
стратегія охоплення ринку
управління каналами збуту
сбыт
сбытовая стратегия
канал сбыта
маркетинговые системы
стратегия охвата рынка
управление каналами сбыта
sale
sale strategy
channel of sale
marketing’s systems
strategy of scope of market
management of sale ducting
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Ладиченко Л.С. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Л.С. Ладиченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: У дипломній роботі досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників та показники оцінки діяльності. Висвітлені підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку.
В дипломной работе исследован процесс формирования стратегии сбыта промышленного предприятия, определены особенности выбора прямого или косвенного канала сбыта, конкретных посредников и показатели оценки деятельности. Освещены подходы к формированию ширины канала распределения предприятия, учитывая цели его деятельности на рынке.
Process of sale strategy forming of industrial enterprise was researched. The features of choice of direct or mediated sale channel, concrete mediators and indexes of activity estimation, are certain. Approaches to forming of distribution channel width of enterprise from the aims its activity at the market were considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9438
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.