Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/944
Назва: Єдина технологія прийому громадян як спосіб підвищення якості надання адміністративних послуг
Автори: Муліка Л. П.
Теми: технологія прийому громадян
приймальня
якість надання адміністративних послуг
сфера соціального забезпечення
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Муліка Л. П. Єдина технологія прийому громадян як спосіб підвищення якості надання адміністративних послуг / Л. П. Муліка // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 16 - 17
Короткий огляд (реферат): Розглянуто технологію прийому громадян у сфері надання держаних соціальних допомог та компенсацій як способу підвищення якості надання адміністративних послуг
The technology of reception of citizens in the sphere of public provision, as a way of improving the quality of administrative services was considered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/944
Розташовується у зібраннях:№8



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.