Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9454
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНіколайчук В. В.-
dc.contributor.authorНиколайчук В. В.-
dc.contributor.authorNikolaichuk V. V.-
dc.date.accessioned2015-04-28T07:05:31Z-
dc.date.available2015-04-28T07:05:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНіколайчук В.В. Формування та реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / В.В. Ніколайчук. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9454-
dc.description.abstractУ даній дипломній роботі описані етапи формування та реалізації цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Беручи за основу теоретичні та емпіричні методи, були запропоновані напрямки удосконалення даного процесу та приведений розрахунок їх ефективності.en_US
dc.description.abstractВ данной дипломной работе описаны этапы формирования и реализации ценовой стратегии предприятия на внешнем рынке. Основываясь на теоретических и эмпирических методах анализа, были предложены пути совершенствования данного процесса и приведен расчет их эффективности.en_US
dc.description.abstractThis graduate work describes the stages of pricing strategy formation and implementation on a foreign market. Ways of improving, based on theoretical and empirical analyses, have been proposed and calculated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectцінова стратегіяen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectавтоматизаціяen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectценовая политикаen_US
dc.subjectценовая стратегияen_US
dc.subjectвнешний рынокen_US
dc.subjectавтоматизацияen_US
dc.subjectценообразованиеen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectpricing policyen_US
dc.subjectpricing strategyen_US
dc.subjectexternal marketen_US
dc.subjectautomationen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.titleФормування та реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование и реализация ценовой стратегии предприятия на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeThe formation and implementation of pricing strategies on a foreign rіnkeen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.