Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9454
Title: Формування та реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Other Titles: Формирование и реализация ценовой стратегии предприятия на внешнем рынке
The formation and implementation of pricing strategies on a foreign rіnke
Authors: Ніколайчук В. В.
Николайчук В. В.
Nikolaichuk V. V.
Keywords: цінова політика
цінова стратегія
зовнішній ринок
автоматизація
ціноутворення
ціна
ценовая политика
ценовая стратегия
внешний рынок
автоматизация
ценообразование
цена
pricing policy
pricing strategy
external market
automation
pricing
price
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Ніколайчук В.В. Формування та реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / В.В. Ніколайчук. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: У даній дипломній роботі описані етапи формування та реалізації цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Беручи за основу теоретичні та емпіричні методи, були запропоновані напрямки удосконалення даного процесу та приведений розрахунок їх ефективності.
В данной дипломной работе описаны этапы формирования и реализации ценовой стратегии предприятия на внешнем рынке. Основываясь на теоретических и эмпирических методах анализа, были предложены пути совершенствования данного процесса и приведен расчет их эффективности.
This graduate work describes the stages of pricing strategy formation and implementation on a foreign market. Ways of improving, based on theoretical and empirical analyses, have been proposed and calculated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9454
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.