Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9545
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБакатова І. О.-
dc.contributor.authorБакатова И. А.-
dc.contributor.authorBakatova I. O.-
dc.date.accessioned2015-05-08T08:11:16Z-
dc.date.available2015-05-08T08:11:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБакатова І. О. Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / І.О. Бакатова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9545-
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методичні аспекти формування стратегії конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства. На основі проведеного аналізу розроблено патієнтну стратегію, що ґрунтується на удосконаленні комплексу маркетингу для електрогенераторного виробництва ДП «Електроважмаш» на ринку СНД і Балтії.en_US
dc.description.abstractРассмотрены теоретико-методические аспекты формирования стратегии конкурентоспособности предприятия на внешнем рынке. Проанализировано финансово-хозяйственную деятельность предприятия. На основе проведенного анализа разработано патиентную стратегию, основанную на совершенствовании комплекса маркетинга для электрогенераторного производства ГП «Электротяжмаш» на рынке СНГ и Балтии.en_US
dc.description.abstractThe theoretical and methodological aspects of formation the strategy of enterprise competitiveness in the international market are considered. The financial and economic activity of the enterprise is analyzed. On the basis of the carried-out analysis it is developed the patiente strategy that based on improving the marketing mix for electro-generator production of SE «Elektrovazhmash» at the market of the CIS and Baltic states.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectстратегія конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectелектрогенераторне виробництвоen_US
dc.subjectпатієнтна стратегіяen_US
dc.subjectпоказники конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectстратегия конкурентоспособностиen_US
dc.subjectконкурентное преимуществоen_US
dc.subjectконкурентная позицияen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectэлектрогенераторное производствоen_US
dc.subjectпатиентная стратегияen_US
dc.subjectпоказатели конкурентоспособности предприятияen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectcompetitive advantageen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectelectro-generator productionen_US
dc.subjectpatiente strategyen_US
dc.subjectindicators of competitiveness of the enterpriseen_US
dc.titleФормування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование стратегии повышения конкурентоспособности предприятия на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeFormation of a strategy to improve the company's competitiveness in the international marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бакатова.pdf211,05 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.