Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9545
Назва: Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку
Інші назви: Формирование стратегии повышения конкурентоспособности предприятия на внешнем рынке
Formation of a strategy to improve the company's competitiveness in the international market
Автори: Бакатова І. О.
Бакатова И. А.
Bakatova I. O.
Теми: конкурентоспроможність
стратегія конкурентоспроможності
конкурентна перевага
конкурентна позиція
комплекс маркетингу
електрогенераторне виробництво
патієнтна стратегія
показники конкурентоспроможності підприємства
конкурентоспособность
стратегия конкурентоспособности
конкурентное преимущество
конкурентная позиция
комплекс маркетинга
электрогенераторное производство
патиентная стратегия
показатели конкурентоспособности предприятия
competitiveness
competitive strategy
competitive advantage
competitive position
marketing mix
electro-generator production
patiente strategy
indicators of competitiveness of the enterprise
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Бакатова І. О. Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / І.О. Бакатова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретико-методичні аспекти формування стратегії конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства. На основі проведеного аналізу розроблено патієнтну стратегію, що ґрунтується на удосконаленні комплексу маркетингу для електрогенераторного виробництва ДП «Електроважмаш» на ринку СНД і Балтії.
Рассмотрены теоретико-методические аспекты формирования стратегии конкурентоспособности предприятия на внешнем рынке. Проанализировано финансово-хозяйственную деятельность предприятия. На основе проведенного анализа разработано патиентную стратегию, основанную на совершенствовании комплекса маркетинга для электрогенераторного производства ГП «Электротяжмаш» на рынке СНГ и Балтии.
The theoretical and methodological aspects of formation the strategy of enterprise competitiveness in the international market are considered. The financial and economic activity of the enterprise is analyzed. On the basis of the carried-out analysis it is developed the patiente strategy that based on improving the marketing mix for electro-generator production of SE «Elektrovazhmash» at the market of the CIS and Baltic states.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9545
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакатова.pdf211,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.