Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9548
Назва: Управління розвитком міжнародної діяльності підприємства
Інші назви: Управление развитием международной деятельности предприятия
Managing the development of the international activities of the enterprise
Автори: Гріпіч К. В.
Грипич К. В.
Gripich K. V.
Теми: міжнародні економічні відносини
розробка
рекламна кампанія
міжнародна маркетингова діяльність
комплексна програма
международные экономические отношения
разработка
рекламная кампания
международная маркетинговая деятельность
комплексная программа
international economic relations
development
advertising campaigns
international marketing activities
a comprehensive program
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Гріпіч К. В. Управління розвитком міжнародної діяльності підприємства: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / К.В. Гріпіч. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): Прeдмeтoм дocліджeння є cукупніcть тeoрeтичниx і прaктичниx прoблeм, пoв’язaниx з упрaвлінням рoзвиткoм міжнaрoднoї мaркeтингoвoї діяльнocті підприємcтвa.
Предметом исследования является совокупность теоретических и практических проблем, связанных с управлением развития международной маркетинговой деятельности предприятия.
The subject of the study is a set of theoretical and practical problems related to the management of international marketing activities of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9548
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гріпіч.pdf276,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.