Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9550
Назва: Оцінка конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках
Інші назви: Оценка конкурентоспособности предприятия на внешних рынках
Evaluation of company’s competitiveness in foreign markets
Автори: Полянська А. О.
Полянская А. А.
Polianska A. O.
Теми: оцінка
конкурентоспроможність
оцінка конкурентоспроможності
підприємство
методи оцінки
зовнішні ринки
підвищення конкурентоспроможності
оценка
конкурентоспособность
оценка конкурентоспособности
предприятие
методы оценки
внешние рынки
повышение конкурентоспособности
evaluation
competitiveness
evaluation of competitiveness
enterprise
evaluation methods
foreign markets
improving of the competitiveness
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Полянська А. О. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / А.О. Полянська. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження дипломної магістерської роботи є оцінка конкурентоспроможності підприємства, предметом виступають методи оцінки конкурентоспроможності підприємства, яке оперує на зовнішніх ринках. Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних положень та розробка методичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках.
Объектом исследования дипломной магистерской работы является оценка конкурентоспособности предприятия, предметом выступают методы оценки конкурентоспособности предприятия, которое оперирует на внешних рынках. Целью дипломной работы является исследование теоретических положений и разработка методических рекомендаций по повышению конкурентоспособности предприятия на внешних рынках.
The object of the research of the graduate work is the evaluation of the company’s competitiveness, subject is the evaluation methods of company’s competitiveness, which operates in foreign markets. The aim of the graduate work is studying the theoretical positions and the development of guidelines to improve the company's competitiveness in foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9550
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полянская А.О..pdf178,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.