Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 14.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Визначення рівня організаційної культури підприємства за допомогою методу опитування
Лепейко Т. І.
;
Баркова Е. А.
2020
Інфраструктура товарного ринку, товарознавство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Сігаєва Т. Є.
2020
Івент-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" другого (магістерського) рівня
Кінас І. О.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Інфраструктура товарного ринку, товарознавство. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Сігаєва Т. Є.
2024
Маркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Ус М. І.
2023
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2023
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
Просмотр
Автор
4
Небилиця О. А.
3
Сігаєва Т. Є.
3
Ус М. І.
1
Баркова Е. А.
1
Блудова Є. О.
1
Бойко Н. О.
1
Кінас І. О.
1
Лепейко Т. І.
1
Самойленко В. В.
Тема
10
товар
8
маркетинг
7
збут
7
споживач
7
ціна
5
дослідження
4
задоволення
4
комунікація
4
конкуренція
4
маркетингові дослідження
.
дальше >
по дате выпуска
6
2023
4
2022
3
2020
1
2024
Has File(s)
14
true