Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 57 (час пошуку: 0.027 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Analysing the Impact of Digitalisation on the Strategic Management of an Enterprise: Highlighting Key Aspects of TransformationStamatin Gennadiy; Maslyhan Roman; Ilto Tetiana; Vuichenko Maryna; Yokhna Mykola
2023Managing the development: program of the course for students specialty 073 “Management”, study programme “Management” of the third (educational and scientific) levelMyronova O.
2023Strategies of management : program of the course for students specialty 073 “Management”, study programme “Management” of the third (educational and scientific) levelMazorenko O. V.
2022Strategic positioning of the company on the international marketVovk V. А.; Afanasieva O. М.
2017Стратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент у сфері послуг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2017Менеджмент у сфері послуг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.