Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 691-700 из 2429.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2020Управління витратами та прибутком: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2021Економіка підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2021Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2021Особливості організаційних змін на підприємствіВелика О. Ю.; Рибак А. А.
2021Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємстваПасько М. І.
2016Позиціонування україни за міжнародними глобальними індексами та менеджмент інноваційного типуМаціканич І. М.; Мациканыч И. Н.; Matsikanych I. M.
2020Немонетарна мотивація персоналу в кризових умовахМельник А. О.
2018FinanceLepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.; Myronova O. M.; Лепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Миронова О. М.; Лепейко Т. И.; Близнюк Т. П.; Миронова О. Н.
2018Роль системи оцінки персоналу в покращенні інноваційної діяльності компаніїГеращенко І. М.; Андрущенко О. В.; Базаров Т. М.; Геращенко И. Н.; Андрущенко А. В.; Базаров Т. М.; Herashchenko I. M.; Andrushchenko A. V.; Bazarov T. М.