Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 941-950 из 2430.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н. М.
2021Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2020Ethics of Business : syllabus of the academic discipline for students of the specialty 073 "Management" of the first (bachelor) levelBlyznyuk T. P.; Andriichenko Zh. O.
2019Формування системи збуту та розподілу товарів вітчизняного виробництва у відповідності сучасним соціально-економічним вимогамРожко В. І.
2021Комплексний тренінг. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" другого (магістерського) рівняМазоренко О. В.; Немашкало К. Р.; Близнюк Т. П.
2019Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності будівельних компанійРожко В. І.
2021Забезпечення якості і безпеки харчових продуктів вітчизняного виробництваРожко В. І.
2018Стартап-акселератори як спосіб активізації корпоративних інноваційКотлик А. В.; Джамаль Я.
2013Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографіяЩербак В. Г.; Холодний Г. О.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Холодный Г. А.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Shcherbak V. G.; Holodnyy G. O.; Ptashchenko O. V.; Bykhova O. M.
2020Бізнес-етика та ділові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» другого (магістерського) рівняНемашкало К. Р.; Афанасьєва О. М.