Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 49.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємстваПасько М. І.
2020Управління марочним капіталом підприємстваПасько М. І.
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2020Джерела формування конкурентних переваг підприємстваПасько М. І.; Серікова О. М.
2021Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2015Менеджмент: формування компетентностей на основі тренінгів : навчально-практичний посібникГриньова В. М.; Пасько М. І.; Заславська К. А.; Петренко О. О.; Яндола К. О.; Гринева В. Н.; Пасько М. И.; Заславская Е. А.; Петренко А. А.; Яндола К. А.; Gryneva V. M.; Pasko M. I.; Zaslavskaya K. A.; Petrenko O. O.; Yandola K. O.
2015Методичні рекомендації до виробничої практики для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" професійного спрямування "Економіка та управління у сфері охорони здоров'я" денної форми навчання : [Електронне видання]Коюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2016Організація підготовчих робіт для розробки управлінських рішень сучасного підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2021Засади управління збутовою діяльністю підприємстваПасько М. І.