Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 35.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Організаційна культура сучасної організації: ціннісний підхідЛепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.; Lepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.
2017Основні аспекти поняття інноваціяМаціканич І. М.; Matsikanych I. M.; Мациканыч И. Н.
2019Оптимізація організаційної структури промислового підприємстваЯнієва Д. Д.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2018Організація та інформаційне забезпечення управлінської діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 125 "Кібербезпека" першого (бакалаврського) рівняМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.
2018Маркетинг-менеджмент у сфері послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Рожко В. І.
2019Взаємозв’язок стратегічного управління та культури організаціїСтрокович Г. В.; Уманс Т.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент" для студентів напрямів підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика", 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчанняЯстремська О. М.; Ястремская Е. Н.; Iastremska O. M.
2015Менеджмент. Практикум для іноземних студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"Третьяк О. П.; Яндола К. О.; Третьяк Е. П.; Яндола К. А.; Tretiak O. P.; Iandola K. O.
2016Операційна діяльність сучасних підприємств машинобудуванняГриньова В. М.; Явдак М. Ю.; Гринева В. Н.; Явдак М. Ю.; Gryneva V. M.; Yavdak M. Y.