Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Кафедра бізнес-журналістики і цифрових медіа
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту, бізнесу та адміністрування
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
Кафедра психології і соціології
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 12.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства
Плеханова А. К.
2020
Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2020
Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Рожко В. І.
2020
Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємства
Сігаєва Т. Є.
;
Остріков В. О.
2019
Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2013
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Борисенко М. А.
;
Гронь О. В.
;
Борисенко М. А.
;
Гронь А. В.
;
Borysenkо М. A.
;
Gron O. V.
2017
Основні концепції маркетингової діяльності
Разінькова М. Ю.
;
Разинькова М. Ю.
;
Razinkova M. Y.
2019
Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Орлов П. А.
;
Рожко В. І.
;
Щетинін В. М.
;
Орлов П. А.
;
Рожко В. И.
;
Щетинин В. М.
;
Orlov P. A.
;
Rozhko V. I.
;
Shchetinin V. M.
2018
Економіка підприємства : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Орлов П. А.
;
Рожко В. І.
;
Орлов П. А.
;
Рожко В. И.
;
Orlov P. A.
;
Rozhko V. I.
2022
Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
Просмотр
Автор
7
Рожко В. І.
2
Orlov P. A.
2
Rozhko V. I.
2
Орлов П. А.
2
Рожко В. И.
1
Borysenkо М. A.
1
Gron O. V.
1
Nebylitsia О. А.
1
Razinkova M. Y.
1
Shchetinin V. M.
.
дальше >
Тема
5
enterprise
5
marketing
5
предприятие
3
дослідження ринку та попиту
3
ефективність
3
засоби автоматизації функцій упра...
3
збут
3
маркетингові рішення
3
споживач
3
стратегія
.
дальше >
по дате выпуска
4
2020
2
2019
1
2013
1
2014
1
2017
1
2018
1
2021
1
2022
Has File(s)
12
true