Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 253.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2020Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробниківРожко В. І.
2020Маркетинг партнерських відносин у ризик-орієнтованій системі накопичувального пенсійного забезпеченняУс М. І.
2020Підвищення якості надання освітніх послуг на основі соціального партнерстваУс М. І.
2012Дослідження стану економічної безпеки сучасної УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2012Економічна стійкість, як одна з головних умов забезпечення життєздатності суб’єкта господарювання у довгостроковій перспективіКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2016Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємствіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2017Качество государственного регулирования и социальная ответственность предприятий как важные факторы конкурентоспособности продукции и страныОрлов П. А.; Orlov P. A.
2012Стійкий економічний розвиток як умова довгострокової конкурентоспроможності та убезпеченості суб’єктів господарюванняКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2013Характерні особливості інноваційної діяльності машинобудівної галузі УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.