Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/991
Title: УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ПРОЦЕССА СОЗДАНИЯ РЕКЛАМЫ
Authors: Васильева Е. Г.
Keywords: реклама
рекламный проект
маркетинг
спрос
создание рекламы
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Васильева Е. Г. Усовершенствование процесса создания рекламы / Е. Г. Васильева // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 41-44
Abstract: Рассмотрен процесс создания рекламы; приведены основные этапы разработки рекламного проекта; разработаны рекомендации по выполнению основных задач на каждом этапе; сформулированы направления повышения эффективности деятельности рекламного агентства.
. Process of creation of advertising is considered; the basic development cycles of the advertising project are presented; recommendations about performance of the primary goals at each stage are developed; directions for increase of advertising agency efficiency activity are formulated.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/991
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.