Просмотр собрания по группе - Тема взаимодействие

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 15 из 15
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institutionUs M.; Ус М. І.; Ус М. И.
2015Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінностіГронь О. В.; Гронь А. В.
2019Віртуальне навчальне середовище як інструмент підтримки студентоцентрованого навчанняХорошевська І. О.; Хорошевская И. А.; Khoroshevska I. О.
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2013МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМЯхкінд В. П.; Яхкинд В. П.; Yakhkind V.
2016Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Yakhkind V. P.
2008Моделювання розвитку малих виробничих підприємств на основі процесів взаємодіїБондар І. О.; Бондарь И. А.; Bondar I. O.
2021Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2ВУс М.
2018Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємствУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Партнерство як економічний інститутУс Т. В.; Ус Т. В.; Us T. V.
2015Партнерські відносини як основна тенденція поглиблення взаємодії підприємствУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2013Стратегічні аспекти організації партнерських відносинДзьобко І. П.
2012Теоретичне узагальнення моніторингу як основи розкриття фінансової безпеки суб’єкту господарюванняКоц Г. П.; Kots G. P.
2012Тренинг как основа формирования социальной компетенции менеджера предприятияЛяшко И. В.
2013ФОРМИРОВАНИЕ СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО КЛИМАТА СТУДЕНЧЕСКОЙ ГРУППЫХрипунова Е. А.