Просмотр собрания по группе - Тема сфера послуг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 16 из 16
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Маркетинг послуг. Методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняСтрижак О. О.
2019Маркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняСтрижак О. О.; Ахмедова О. О.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2024Маркетинговий менеджмент у сфері послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л. В.
2014Методи підвищення конкурентоспроможності підприємстваГончарук А. О.
2017Методичні основи здійснення ефективної логістичної діяльності на підприємствах як фактор підвищення їх конкурентоспроможностіРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2021Особливості розвитку сфери послуг в умовах Індустрії 4.0Стрижак О. О.
2021Особливості розвитку сфери послуг в умовах Індустрії 4.0Стрижак О. О.
2017Проблеми інноваційного розвитку підприємств готельного бізнесу в умовах глобалізаціїКозуб В. О.; Бондаренко Л. М.; Козуб В. А.; Бондаренко Л. Н.; Kozub V. O.; Bondarenko L. M.
2023Підготовка майбутніх фахівців сфери послуг до професійної комунікації у процесі вивчення іноземних мовКолбіна Т.; Драган О.
2023Підготовка майбутніх фахівців сфери послуг до професійної комунікації у процесі вивчення іноземних мовКолбіна Т. В.; Драган O. A.
2023Підготовка майбутніх фахівців сфери послуг до професійної комунікації у процесі вивчення іноземних мовКолбіна Т. В.; Драган O. A.
2017Стратегічні напрями розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств на світовому ринку послугТимошенко К. В.; Tymoshenko K.
2020Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментаріюСтрижак О. О.
2016Теоретичні засади формування організаційно-економічного механізму управління підприємствами сфери медичних послугГонтарева І. В.
2023Якість обслуговування як ключовий фактор успіху підприємництва в сфері послугІпполітова І. Я.; Кулинич І. Е.