Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема foreign markets
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2015
Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Гриценко В. І.
;
Гриценко В. И.
;
Gritsenko V. I.
2014
Організація управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Гриценко І. О.
;
Гриценко И. О.
;
Gritsenko I. O.
2018
Особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесу
Бестужева С. В.
;
Ткаленко Н. О.
;
Bestuzheva S. V.
;
Tkalenko N. O.
2015
Оцінка конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках
Полянська А. О.
;
Полянская А. А.
;
Polianska A. O.
2013
Стратегічне управління конкурентною боротьбою підприємств на зовнішніх ринках (на прикладі тракторосільгоспмашинобудування)
Зінченко В. А.
;
Зинченко В. А.
;
Zinchenko V. A.
2014
Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Саакян Г. А.
;
Saakyan H. A.
2013
Теоретические аспекты определения внешнеэкономической деятельности
Котыш Е. Н.
;
Котиш О. М.
;
Kotysh O. M.
2016
Удосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Ніколайчук М. В.
;
Nikolaichuk M. V.
2016
Удосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Ніколайчук М. В.
;
Николайчук М. В.
;
Nikolaichuk M. V.
2012
Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Формування маркетингової стратегії у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Хань Сіньмен
;
Хань Синмен
;
Han Sinmen
2016
Формування стратегічного управління міжнародним бізнесом підприємства
Оленіч В. І.
;
Оленич В. И.
;
Olenich V. I.