Просмотр собрания по группе - Тема marketing management

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 19 из 19
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Marketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) levelMyronova O. M.; Kotlyk A. V.
2022Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) levelBoiko N. О.
2014Забезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємстваЖгунова К. А.; Zhgunova K. A.
2013Концептуальні засади організації маркетингового управління промисловим підприємствомПилипенко А. А.; Березовський К. М.; Пилипенко А. А.; Березовский К. М.; Pylypenko A. A.; Berezovsky K. M.
2013Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізаціїБерезовський К. М.; Березовский К. М.; Berezovsky K. M.
2017Маркетингове управління та його інструментарій на сучасному виробничому підприємствіКір'ян О. І.; Кір'ян І. С.; Кирьян Е. И.; Кирьян И. С.; Kir'yan O. I.; Kir'yan I. S.
2018Маркетинговий менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівняГрузіна І. А.; Василик С. К.; Кінас І. О.; Грузина И. А.; Кинас И. А.; Gruzina I. A.; Vasilik S. K.; Kinas I. O.
2016Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко А. В.; Ptashchenko O. V.
2013Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" денної форми навчанняГрузіна І. А.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.
2012Організаційні аспекти маркетингової діяльності на підприємствіРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2014Організація і управління міжнародної маркетингової діяльності підприємстваІванова О. С.; Иванова О. С.; Ivanova O. S.
2013Підходи до визначення витрат на маркетингПритиченко Т. І.; Руденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.; Prytychenko T. I.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчанняТімонін О. М.; Ларіна К. В.; Тимонин А. М.; Ларина Е. В.; Timonin O. M.; Larina K. V.
2016Розвиток маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваМатейченко Д. К.; Mateichenko D. K.
2016Управління розробкою та реалізацією міжнародної маркетингової програми підприємстваПерець Н. О.; Перец Н. А.; Perez N. O.