Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29019
Название: Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Авторы: Boiko N. О.
Ключевые слова: marketing
need
market
consumer
marketing models
consumer behavior
marketing research
marketing complex
competitors
intermediaries
contact audiences
product
service
marketing communications
marketing product policy
price
sales
competitiveness
marketing environment
marketing management
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / incl. N.O. Boyko – Kharkiv: KhNEU by S. Kuznets, 2022. - 20 p. (English language)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes for the discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points during the entire period of studying the material, as well as recommended literature are provided. Recommended for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29019
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.278_Маркетинг_Бойко Н.О.pdf1,49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.