Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29019
Назва: Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Автори: Boiko N. О.
Теми: marketing
need
market
consumer
marketing models
consumer behavior
marketing research
marketing complex
competitors
intermediaries
contact audiences
product
service
marketing communications
marketing product policy
price
sales
competitiveness
marketing environment
marketing management
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / incl. N.O. Boyko – Kharkiv: KhNEU by S. Kuznets, 2022. - 20 p. (English language)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes for the discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points during the entire period of studying the material, as well as recommended literature are provided. Recommended for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29019
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.278_Маркетинг_Бойко Н.О.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.