Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема взаимодействие
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 15 из 15
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institution
Us M.
;
Ус М. І.
;
Ус М. И.
2015
Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінності
Гронь О. В.
;
Гронь А. В.
2019
Віртуальне навчальне середовище як інструмент підтримки студентоцентрованого навчання
Хорошевська І. О.
;
Хорошевская И. А.
;
Khoroshevska I. О.
2016
Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства
Коваль Т. О.
;
Пономаренко О. О.
;
Яхкінд В. П.
;
Коваль Т. А.
;
Пономаренко А. А.
;
Яхкинд В. П.
;
Koval T. O.
;
Ponomarenko O. O.
;
Yakhkind V. P.
2013
МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Яхкінд В. П.
;
Яхкинд В. П.
;
Yakhkind V.
2016
Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства
Коваль Т. О.
;
Яхкінд В. П.
;
Коваль Т. А.
;
Яхкинд В. П.
;
Koval T. O.
;
Yakhkind V. P.
2008
Моделювання розвитку малих виробничих підприємств на основі процесів взаємодії
Бондар І. О.
;
Бондарь И. А.
;
Bondar I. O.
2021
Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2В
Ус М.
2018
Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємств
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2017
Партнерство як економічний інститут
Ус Т. В.
;
Ус Т. В.
;
Us T. V.
2015
Партнерські відносини як основна тенденція поглиблення взаємодії підприємств
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2013
Стратегічні аспекти організації партнерських відносин
Дзьобко І. П.
2012
Теоретичне узагальнення моніторингу як основи розкриття фінансової безпеки суб’єкту господарювання
Коц Г. П.
;
Kots G. P.
2012
Тренинг как основа формирования социальной компетенции менеджера предприятия
Ляшко И. В.
2013
ФОРМИРОВАНИЕ СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО КЛИМАТА СТУДЕНЧЕСКОЙ ГРУППЫ
Хрипунова Е. А.