Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Browsing by Subject marketing activity
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 12 to 25 of 25
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2011
Ефективність маркетингової діяльності
Струпинська Н. В.
;
Струпинская Н. В.
;
Strupynska N. V.
2014
Забезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємства
Жгунова К. А.
;
Zhgunova K. A.
2018
Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетинг
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2013
Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі
Руденко Ю. В.
;
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2013
Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізу
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2016
Основные факторы повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса
Орлов П. А.
;
Орлов П. А.
;
Orlov P. A.
2016
Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчання
Бихова О. М.
;
Гронь О. В.
;
Быхова Е. М.
;
Гронь А. В.
;
Bykhova O. M.
;
Gron O. V.
2010
Планування маркетингового потенціалу підприємства
Яхкінд В. П.
;
Яхкинд В. П.
;
Yakhkind V. P.
2009
Последствия финансово-экономического кризиса и некоторые направления выхода из него
Орлов П. А.
;
Orlov P. A.
2013
Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузі
Руденко Ю. В.
;
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2011
Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності
Струпинська Н. В.
;
Струпинская Н. В.
;
Strupynska N. V.
2016
Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга – важный фактор повышения качества продукции и жизни
Орлов П. А.
;
Orlov P. A.
2016
Інноваційний маркетинг та менеджмент у системі вищої освіти
Птащенко О. В.
;
Камінский Б. Ю.
;
Птащенко Е. В.
;
Каминский Б. Ю.
;
Ptashchenko O. V.
;
Kaminsky B. Y.
2017
Інноваційний розвиток підприємств через оптимізацію їх збутової діяльності
Руденко Г. Р.
;
Руденко А. Р.
;
Rudenko H. R.